God morgon

Somnade halv 11 igår, brukar inte ens somna vid den tiden på vardagar! Men det var skitskönt. Drömde dock mardrömmar hela natten.

Har fyllt i alla papper som ska skickas till Länsstyrelsen, så att jag får börja övningsköra! :D Det blir nice. Hoppas jag får svar snart =)

Nu ska jag käka lite frukost, skulle iväg och träna idag men alla bangar verkar det som? Och jag har mensvärk. Men vi får se.

Imorgon är det måndag vilken betyder att jag börjar 12:10! Fan vad skönt! Då behöver jag inte åka hemifrån förrän kvart i 11!

Jaja, vi hörs :D


Bjuder på en bild från när jag var liten och i Thailand tror jag. :D

XOXO Maya

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej sötis, nu har jag en ny Victoria´s secret Tävling på bloggen, skulle bli jätte glad om du deltar. Kram Minnie

2009-09-08 @ 18:58:25
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0